SPORTY MORNING


It's Sunday, perfect day for a little bit of sports! I wonder, how often do you do sports?) For example, I was so lazy in the last few months. Eating all sorts of non healthy foods, like my favorite burgers from our local popular grill in Kadriorg park. But I kinda never been on any diet, I just don't gain wait, but even so, still you have to do sports and workouts to be healthy and fit. So when I've got really awesome sports wear from a popular Swedish brand BJORN BORG, I've got very motivated to do some workouts. The first item, that I wanna show is this very cute sporty pink shorts. They are so comfy to do running, walking outside, or going to do fitness in the gym. The design is pretty simple, but the quality is so great, very soft and breezy material, perfect for workouts outside. If you're looking for comfortable sporty shorts with great quality for summer and gym, look no further, just get these ones. And of course I've used sunglasses for this sporty outfit, a new aviators with pink lenses from a Korean brand CLIC,CLAC. These sunnies have really great quality and cool design. Feels like they even match ever so popular Ray-Bans. Perfect for the outfit and great uv protection. A great addition to any fashionistas sunnies collection, check them out.
 
A sporty and healthy Sunday to everyone! Hugs!
 
Воскресенье время для спорта! Интересно, как часто вы занимаетесь спортом?) Например я лентяйничаю в последнее время. В плане еды позволяю себе все и ни в чем не отказываю, особенно обожаю мои любимые гамбургеры, которые продаются в Кадриорге. Вообще я никогда не сидела на диетах, они меня не интересуют, так как я худая от природы и к полноте не склона, но все же спортом заниматься надо, чтобы быть подтянутой. Ну так вот, когда я получила в коллобрации от шведского бренда BJORN BORG спортивные вещи, сразу появилась мотивация уделять больше времени занятию спортом. Первое что сегодня я вам покажу, это замечательные пастельно розовые шортики, которые идеально подходят и для бега, и для ходьбы, и для зала, и так далее. Эти шортики достаточно просторные и мягкие, в чем плюс, так как ноги дышат и для улицы самое то. Вообщем если вы еще не нашли свои идеальные, спортивные шортики для спорта, всем советую присмотреться. Ну и конечно же очки, как же без них в солнечную погоду. На мне сегодня новая модель авиаторов с розовыми линзами от корейского бренда очков CLIC,CLAC. Очки очень крутые и качественные, даже в чем то лучше, всем известных Ray-Ban. Идеально вписываются в образы и самое главное глаза всегда защищены. Линзы очень качественные! Однозначно мой must have на лето.
   
Всем спортивного и здорового воскресенья! Обнимаю!
 
 

I'M WEARING:
SHORTS-BJORN BORG (HERE)
SUNGLASSES-CLIC,CLAC (HERE)
 

Share this:

CONVERSATION

4 коммент.:

  1. love ur top..

    regards,
    Aa
    www.miss-aa.com

    ReplyDelete
  2. u slay girl !
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete