CLOUDY


Saturday!
What's up, sweeties!? The weather outside is still cold and kinda depressing, so my new warm coat makes it a bit better. The design of this coat really popular, Zara have almost identical model. The style is pretty minimalistic, so I like it a lot. I'm wearing pretty much a copy of the Zara coat, but it's made with a really nice quality. The material is thick and the fit is spot on. I also like the color of the coat, kinda neutral, so it's really easy to pair it with other items. I really want to make more outfits using this coat, so stay tuned! And in almost every outfit I wear sunglasses, so here you go, another awesome pair. This style have a really cute metallic cat ears, they give this outfit a special character. 
 
Hugs!
 
Суббота!!!
Как ваши дела, дорогие? На улице до сих пор очень прохладно и депрессивно, поэтому в такую погоду меня спасает мое новое, теплое пальто.
Эта модель пальто достаточно популярна, если вы помните, то оно продавалось в Zara. У этого пальто очень простой дизайн, что мне очень нравится в нем.
На мне одета копия, но сделана она реально качественно. Ткань очень плотная и хорошая, и фасон такой же как у оригинала точь в точь. Сидит на фигуре тоже, очень неплохо. Также мне очень нравится цвет, он достаточно спокойный и нейтральный, его лекго сочетать с любой другой одеждой. Обязательно покажу вам еще аутфиты с этим пальто, так что следить за обновлениями. Ну и конечно же, в своих повседневных луках я делаю акцент на очки и сегодня на мне новая модель очков в кошачьим стиле. У этих очков очень клевые, стальные, кошачьи ушки, которые привносят изюминку в образ.

Обнимаю!
 
 
I'M WEARING:
COAT-ALIEXPRESS
SUNGLASSES-ZEROUV
 

Share this:

CONVERSATION

9 коммент.:

  1. Great look, The coat and sunglasses are both my favorites. I have been looking for glasses like that.

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  3. love the bag
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Nice look! :)
    http://www.wardrobeventures.com/

    ReplyDelete
  5. Очки действительно крутые! А еще мне очень нравится обувь! Классный look!

    https://reckless-diary.blogspot.ru/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо огромное<3

      Delete