EVERY DAY I'M...CASUAL


Good morning, sweeties! 
This is one of my favorite winter looks! I always wear something like that in the winter, when I'm lazy to to dress up:( Grey, grey and black - my favorite combination! I really like my new sweatshirt with tiger print, it's so warm and comfy, and it also looks very cute. 
I guess, that you think: " Oh my god, she's wearing sunglasses when it snows, and it isn't even sunny outside!".. Haha! Yes, I definitely wear sunglasses when it snows, especially when I wanna make a couple of photos and I was lazy to do makeup, so I always wear a hat and glasses, so no one could recognize me... Haha:D

A great day to everyone!
 
 
Доброе утро милые! 
Один из моих любимых зимних луков! Я всегда одеваю что-то подобное зимой, когда мне лень наряжаться:( Серое, серое и черное моя любимая комбинация! Мне нравится мой новый свитшот с тигром, он такой теплый и уютный, и смотрится очень мило.
Вы наверное думаете: "О Боже, на ней очки, когда на улице идет снег и солнца то нет!"... Хаха! Да, да именно так, если я хочу сделать пару фоток и мне лень краситься, то погода не важна для меня и я всегда одеваю свои любимые очки и шапку, чтобы меня никто не узнал...хаха:D 
 

Всем чудесного дня! 



I'M WEARING:
SUNGLASSES-FREYRS
 

Share this:

CONVERSATION

6 коммент.:

  1. always stylish
    http://oluwaskinny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. В обычных джинсах и свитшоте, но все равно такая стильная!

    http://reckless-diary.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  3. Очень стильный и классный образ, Оксана!
    Мне особенно нравятся очки и яркий свитер:)
    Буду рада знакомству!

    BeautyMarkLady

    ReplyDelete
  4. Потрясающий лук! :) Ботинки просто бомба!

    fatacarolina.blogspot.ru

    ReplyDelete