ELEGANT IN THE MORNING


Hi Friday! The last two days went by so fast, me and my boo didn't even feel the day's off:D We had endless photoshoots, driving around the city looking for shoot locations. It was a really nice sunny weather, so I was a pretty good lighting on pictures. We ate the tastiest burger from the Kadriorg park burger place and drank a ton of sweet coffee, so feeling not so great after that... haha:D
Today I'm wearing awesome white dress set, with a top and skirt half. I really love sets, like this one, because you can easily split in two parts and pair with other items. The set, that I'm wearing is simple and elegant, but at the same time lace inserts with great detail. I've paired this set with a cashmere coat, so I would feel more cozy in this outfit. I've also noticed, that the set have a really nice quality. So girls, if you are looking for something cute and elegant for the 8 March, keep in mind this beautiful set.
A warm and cozy Friday to everyone! Hugs!


  Привет пятница!!!! Последние два дня пролетели очень быстро, я и мой любимый не успели почувствовать наших совместных выходных:D У нас были бесконечные фотосессии и мы много перемещались по всему Таллину в поисках разных локаций для съемок. Кстате, была чудесная погода, так что свет на фотографиях был неплохой!
  Черт возьми, мы сьели все самые вкусные гамбургеры в Кадриорге и выпили кучу кофе с сахаром, теперь я чувствую себя совсем не супер...хаха:D
Сегодня на мне одето, прекрасное белое платье, а вернее комплект из двух частей, юбки и топа. Обожаю такие сеты, потому, что они очень универсальные и их можно легко разделять и комбинировать с другими вещами. Комплект который вы видите на мне, он кажется достаточно простым и элегантным, но в тоже время у него есть красивый узор из кружевных вставок. Этот сет я совместила с кашемировым пальто, так я чувствовала себя комфортно. Кстате, юбка и топ очень качественно сшиты, за это я ставлю 10+ этому комплекту. Так что девушки, если вы не знаете что одеть на 8 марта, предлагаю присмотреться к моему сету.

  Всем теплой и уютной пятницы! Обнимаю!

 
 
I'M WEARING:
 

Share this:

CONVERSATION

5 коммент.:

  1. Love the look!

    Your photos are so chrystal clear - what sense do you use?

    ReplyDelete
  2. Какой нежный и женственный комплект! И мэйк очень классный!

    http://reckless-diary.blogspot.ru/

    ReplyDelete